Öregrund med Frida<3

Nu har jag äntligen kommit hem till Skokloster. Upp-packat och klart. Tänkte bara skriva lite snabbt om hur det har varit och vad vi har gjort dóm här 4 dagarna =)

Söndag: Vi kom dit typ vid 19-20 tiden. Så vi gjorde inte så mycket, kollade på Beck som började kl 21. Sen sov vi, jag hade ju jobbat den dan också så jag var extra trött.

Måndag: Strålande sol, vi gick ner på "stan". Kekade lunch, tog en fika och vandrade runt där lite. Myysigt var det. Sen påvägen hem stannade vi på shell och köpte 2 cola för då fick man gratis flippflopp till =) (Jag hatar cola, men flippisarna var skööna)
Sen när vi kom hem så tänkte vi att vi skulle sova i båten så vi cyklade till Konsum och köpte lite gottis. Sen så satt vi på taket på båten och pratade och hade det sådär mysigt. Vi var uppe till typ 1 halv 2. Men det var inte skönt å sova i den båten asså.. Det var trångt och usch nej. Så jag väckte Frida vid 5 och sa att vi skulle gå upp till stugan igen så de gjorde vi. Hade redan ont i kroppen av dom få timmarna. Men men.

Tisdag: Hm... vad gjorde vi då?! Juste det var då vi låg och solade nere vid bryggan i typ 5 timmar. Skit skönt, fast inte för facet. Det är heelt rött typ, haha.
Sen tog vi det mest lugnt.

Onsdag: Strålande sol idag igen. Vi packade typ när vi vaknade (vid 10 halv 11 ) och åkte till Östhammar. Där åt vi liten lätt lunch (Kycklingsallad för min del). Sen åkte vi till gokart banan och hjälpte till där. Men det blev inget åkande för Frida orkade inte. Typist =/

Sen tog vi 16 bussen från Östhammar. Sen bytte vi buss i Uppsala. Kom hem till Mamma kl halv sju. Åt middag där och sen tog jag hal åtta bussen till Skokloster.
Sitter och pratar med Mathias <3 just nu. Kanske ska åka till honom eller nåt, saknar honom<3
Nej nu orkar jag inte skriva mer,

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0