Soolat<3

Nu har jag solat jättelänge, superskönt men det är nästan för varmt å sitta på balkongen. Man skulle igentligen ligga på stranden, nice.
Idag gjorde jag och mamma mackaroner med kyckling och chili sås, det var jättegott.
Sen spelade jag och mamma kort och Yatzy. På kort vann jag men inte en enda gång på yatzy.

Imorgon ska jag bara jobba sen är jag ledig i 2 dagar sen ska jag bara jobba 2 dagar till, härligt. Det är bra med extrapengar. Synd bara att jag inte får dom förrän 25 augusti, hahha XD
Skitjobbigt, kan inte shoppa före skolan. =/

Nej nu ska jag nog kolla på nån film,
 
Adíos♥

Entregar un comentario
Postat av: Maddää

Gör som jag, dummer! Ta från sparkontot sen när du får lön lägger du tillbaka så mycket du låna.
Jag är millis när jag flyttar hemmifrån sen då! :D

2007-08-07 @ 08:04:53
URL: http://madlajn.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0