Spruta =S

Vi har precis kommit hem från Arlanda nu. Vi var och tog en vaccin spruta idag, fyfan va läskigt. Gillar inte sprutor =S Usch!! Smala silvriga nålar, man hör ju bara på de. Plus att vi ska ta en till den dagen vi åker till Thailand =S Usch Usch....
Snart kommer Frida hem, hon har varit med mimmi. Då ska jag gå till henne.

Igår jag jag inget speciellt tror jag... Hmm nope.

Ikväll blir det nog spelen om det är öltält där, annars blir det väl... Aa vet inte.
imorgon ska jag vara barnvakt åt världens sötaste unge, Jackie<3
Från kl 14 till aa nån gång på kvällen där.

Nej nu ska jag fixa lite innan jag ska gå till Frida,

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0