Syndat... igen!

Har precis varit och handlat med mormor och moster, det blev ett par svarta byxor för min del, Johanna har syndat igen. Haha men dom var snygga iaf =) Sen så hjälpte jag mormor att handla lite och sånt, men nu är jag hemma i lgh i Bålsta. Ska ju jobba imorgon =S Usch orkar inte. Men jag får ju penagr iaf XD
Mamma kommer hem på söndag morgon, eller a dom landar halv 1 på lördag natt.
Då får jag skor =) Yees, hihi.

Igår var jag hos Mathias. Han och emelie lärde mig hur man fiskar med kastspö. Men jag håller mig nog till metspö iaf. Det är inge kul att kasta, plus att man får inte ens nån fisk (fast iförsej stog vi bara och fiska i en halvtimma, men ändå) Men jag har för det mesta tagit det lugnt på mina lediga dagar.

Men nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv, Adíos ♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0