Walk the line

Idag jobbade jag igen, det gick bra. Det var inte så stressigt idag, jobbade till kl 14.
Idag frågade Joakim (chefen) ifall jag kunde jobba fre, lör och sön nästa vecka och jag sa såklart ja för pengarnas skull, hihi. När jag kom hem idag så var Madde hemma, hon hade feber så jag fick gå ner och köpa cola till henne och så ville hon ha choklad å en mjölk för de behövde vi. Sen kollade vi på film, "Walk the line" med Johnny Cash. men jag somnade efter halva filmen typ. Var så himla trött. Sen när jag vaknade satte Madde precis på nya bond filmen. Så den kollade jag på, men såg inte i början.
Imorgon ska jag eventuellt vara barnvakt till kl 1 på natten. Jag börjar ändå kl 8 på söndag, men om jag inte ska vara barnvakt så går jag tidigare till jobbet. Det är ju ob på söndagar =) More Money ;)

Snart är det Skoklosterspelen, läängtar. Brukar bara vara nere där på fredag och lördag kvällarna. Det är då det blir roligt om det är mycket folk. Snart börjar skolan också =/ Fast jag längtar ändå tills jag börjar i skolan på nått sätt. Men det är väl bara för att jag ska börja i gymnasium.

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva, skriver imorgon när jag kommer hem.

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0