Zzzz

Idag har jag varit i Bålsta med Frida. Först gick vi till Gransäter för hon skulle hämta sitt skärp av Malin (Skolan har ju redan börjat, fast vi börjar inte förrän på torsdag, Yeah) Sen gick vi till Gröna Dalen för att jag skulle hämta en Bild som jag gjorde förra terminen men som jag glömde, men Theresa (Bildläraren) var inte där hon var sjuk och jag hittade inte den i bildsalen. Sen gick vi upp till Centrum och hälsade på Rhebecca och massa andra. Dom har också börjat skolan, hihi. Men jag hoppas att Rhebecca börjar i min klass snart, hon är reserv eller vad man säger. <3 Sen gick vi till Frida och kekade, sen gick vi till kommunhuset och hämtade våra tågkort för vi måste ha Bålsta reducerat och det får vi inte från skolan. Sen åkte vi till Frida igen och gjorde milkshake, mums. Sen somnade jag i soffan när vi kollade på Simpsons, Zzzz Haha. Sen tog jag halv åtta bussen hem, så nu sitter jag här. Tror jag ska till Mathias snart. =) Vi får see...

Gu va jag är nervös för torsdag, då börjar ju jag i en ny skola =s Jag kommer typ va den enda tjejen där också.
Hoppas Becca börjar där snart...<3

Nej nu orkar jag inte skriva så mycket mer,

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0