19 dagar kvar

Idag har det inte hänt nåt speciellt. Typ det vanliga =)

Victor fyller år idag också, Grattis<3

Igår fick vi sluta 11:50 för engelskan och svenskan va inställd för Elin va sjuk. Det var jätteskönt.
Mathias kom igår också (de va därför jag inte bloggade), vi kollade lite på tv och tog det lugnt.
Sen la vi oss och kolla på Surf's up. Mamma kom in och frågade ifall vi ville ha julcider och popcorn, hah.
Hon är sååå snäll!

Dom ringde från Lasse Maja idag och frågade ifall jag kunde jobba med julborden på lördag och söndag.
Men jag kände att jag ville ta de lugnt i helgen.

Ojoj, nu är det inte långt kvar. Bara 19 dagar kvar tills julafton.

Mamma har börjat köpa julklappar, hon smyger in med påsar in i sovrummet.
 Å vi får självklart inte komma in, *suck*.
Det här är de jobbigaste med julen, man får inte se sina julklappar förrän på julafton
när man vet att dom ligger så nära.
Tror iaf att dom ligger i huset, men känner mamma mig och Madde så har hon inte gömt dom i huset XD
 hahah Vi hittar allt!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0