8/12 -9/12

Idag har det inte hänt så mycket. Men igår så körde cross.  Vi körde mest i skadevi, för där var det jättelerigt och hur kul som helst! Jag höll på att vurpa i värsta lerhögen för jag fick kast, men jag klarade mig som tur va XD haha
Senare på kvällen så kom Frida och Tommy över, då sjöng vi singstar. Det var hur kul som helst.
Veronica, Magnus och Denniz hade åkt över till Annika och dom så dem va inte hemma.
Men iaf, jag fick t.o.m Tommy att sjunga.
Men Matte och Tommy va faktist duktiga.Sen gick vi och la oss vid tre tiden typ.
Jag somnade självklart först XD haha

Imorgon ska jag inte till skolan, ska till akademiska och göra test å se ifall jag är alergisk mot något.
Men efter det så ska jag och Frida in och julhandla i stan.

Jag och Mathias ska baka knäck som vi gjorde typ 4-5 ggr förra året XD
Måste göra "Farmors kola" också.

Hejdå♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0