Bakar lussebullar!

Jag håller just nu på att baka lussebullar, smaskens! Fast just nu jäser degen så då passar jag på att blogga.
I helgen har jag såklart varit hos Mathias<3
I Fredags kom Frida å så sjöng vi singstar med barnen också (Emelie, olivia och denniz)
Magnus och Veronica va inne i stan så vi va typ barnvakt.

I lördags så körde vi cross, så j*vla kul!
Jag vill köra igen nu nu nu!! =)

Sen vid fyra-tiden åkte Frida hem. Då åkte jag och Mathias upp till Micke. Där fixade dom utebelysning till huset å så. Jag satt inne med peggy i värmen. Hon gör världens godaste varmchoklad!
Fick Jane Hellen shampoo och balsam av henne, det luktar sååå gott.
Sen fick jag lite smink också, =)

Jag ska jobba mån-, tis-, ons- och torsdag uppe på Lasse Maja i garderoben. Roligare att jobba där! Men ska jobba från 18 till 23 på kvällarna. Hoppas jag orkar med skolan bara!
På onsdag kommer mormor och morfar hem, men jag jobbar ju då så jag får inte träffa dom förrän i helgen sen!

Ska kolla på Andra Avenyn nu!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0