Första advent igår

Oj glömde visst skriva i bloggen igår!
Men de hände inte så mycket igår. På jobbet va de ganska lugnt. För en gång skull va vi klara 11:15 men då ringer dom från Lasse Maja och behöver hjälp i garderoben för de va julbord. Så där uppe satt jag från halv tolv till halv ett. Men det var faktist ganska kul.

Igår var det första advent, nu är det inte långt kvar. Julpyntade lite i mitt rum igår, men måste köpa lite finare saker. 
Nu börjar jag känna mig stressad, måste börja julhandla juh =S
Jaja jag hoppas att jag hinner...

Just nu sitter jag i datasalen och väntar på att våran datakunskap ska börja.

Skriver ikväll,

See ya♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0