Globen Horse Show

Jag jobbade imorse, det va jättejobbigt att gå upp och hela dagen har gått segt fast de har varit rätt mycket å göra. 110 gäster idag, inte så farligt. Det va så mysigt när jag kom imorse, det var mörkt och så bara en julgran som lyste upp. Det börjar närma sig nu =)

just nu sitter jag och kollar på Globen horse show på tv. Såå söta hästar!

Vi åkte en liten snabbis till Veddesta centrum idag. Mathias va där också med Magnus å alla. Visste att han va där innan vi ens åkte. Då gav jag honom hans present. De va två t-shirtar, en svart och en vit.
De va inget specielt men men.

Jahopp, nu ska jag fortsätta titta på horseshowen!





Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0