"Heartbreak Kid"

Igår orkade jag inte skriva i bloggen.
Vi va på bio igår. Åkte bara hem en snabbis och lämnade idrottskläderna och de sen åkte jag till Kista.
Där mötte jag upp Madde sen gick va till mammas jobb och satt där till kl 17 typ.
Sen åkte vi ner till Kista och kekade.
Maten va hur god som helst, kommer inte ihåg va den "resturangen" i Food Courten hette.
Men det var 1 varmrätt plus två kallrätter.
Jag tog Kyckling med potatis, sedan kycklingröra och vanliga små kycklingbitar.
Det var hur gott som helst, men man fick ont i magen, haha.
Sedan gick vi på bio, vi kollade på "Heartbreak kid".
Den var asbra, men har ett väldigt irriterande slut. Ni som har sett den förstår nog varför XD

Snart ska jag åka hem till Mathias, väntar bara på att han ska sluta så att vi tar samma tåg.
 
I helgen blir det väl att ta det lugnt antar jag, idag vill jag se finalen i Idol om Mathias tillåter =)

Hejsålänge♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0