Julafton 3 dagar i rad

Oj oj, nu är det mindre än en halvtimma till julafton!!
Spännande =)

Idag åkte jag och Madde ut till papp, Malin och Farfar. Saga och Max va såklart där också (Saknar verkligen dom)
Vi fick öppna våra julklappar av dom redan idag.
Jag fick en klocka - mörklila Axent , En chokladkaka av tomten (Malin med andra ord), Presentkort 500 kr på Åhlens, 500 kr på H&M, En lång stickad kofta, Hope-halsband och en extern hårddisk. Eller det skulle vara en extern hårddisk iaf, han hade råkat köpt en intern hårddisk.  (Den va till både mig och Madde.)

Jag saknar redan min älskling redan. Har inte sett honom sen i lördags (igår hahha)
Jag pratar med honom just nu =)

I år blir det att fira julafton tre dagar irad. Först va de idag med pappa och dom, imorgon blir det med mamma å dom och på tisdag blir det hemma hos älsklingen!
Trevligt va?!

Nej men nu måste jag sova. Måste ju ladda upp inför imorgon
Gonattis♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0