Julafton hos Mathias

Idag åkte jag ut till Mathias. Vi åt julmiddag och så öppnade vi julklappar. En tredje jul kan man säga =)

Jag fick ett par jättesöta tofflor (ljusrosa med svart "rosett" på) av Elisabeth (Mathias mamma), Body lotion och hårspännen av Emelie, 300 kr av Magnus och Veronica, en hjärtask att ha smyken i av Dennis, Snopptofflor av Tommy (Måste ta kort på dom och lägga upp sen!) och så fick jag min väska jag ville ha av min älskliiing (Jag vet att han aldrig läser min blogg, men TACK älskliiing!)

Mathias blev jätteglad över sin ena present av mig, tror jag det! Vem hade inte blivit glad över en resa lixom. Han ska få följa med mig till Spanien i sommar. Presenten var från mig, Elisabeth, Stellan, Magnus och Veronica!
(Andra presenten var bara ett nitskärp som han ville ha till arbetsbyxorna)

Nej nu ska vi sova,
Gonattis

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0