JULAFTON

 
Imorse öppnade jag och Madde inte en enda julklapp. Vi väntade ända till kvällen =)
Det va jobbigt, hihi men värt det!

Det här var vad jag fick idag:
♥ Svarta lackpumps från Wedins (av mamma)
♥ Bäddset i satin ( av mamma)
♥ Diesel parfym och bodylotion - Fuel for life (av mamma)
♥ Nyårsklänning (av Madde)
♥ 4 GB USB minne (av mamma)
♥ Rosa Playstation 2 (av mamma)
♥ Singstar (av mamma)
♥ 5 par trosor (av mamma)
♥ 3 par strumpor (av mamma)
♥ Matchande trosor och Bh - Vinröda (av mamma)
♥ Sminkborttagningsmedel L'oreals 3 st (av mormor och morfar)
♥ Body butter Shea + skrubbhandskar (av Moster)
♥ En vit/svart randig tröja (av mormor och morfar)
♥ En svart kortärmad tröja (av mormor och morfar)
♥ En stickad tröja med rosett (av Moster)
♥ Lermask (av mamma)
♥ Shampoo och Balsam för blont hår (av mamma)
♥ Dusch gel (av mormor och morfar)
♥ Clinique - Mascara, borttagningscreme och anti mörka ringar creme typ (av mamma)
♥ 200 kr på H&M (av mamma)
♥ Chokladfodue (av Moster)

    
( några av julklapparna =) )

Jag och Madde ville hämnas på mamma för det hon gav oss förra julen ( klubba med scorpion i och "godis" av larver och gräshoppor, Skitäckligt!! OBS! vi smakade aldrig på detta!) så vi slog in den hära spindeln (Hon hatar spindlar, t.o.m. gossedjur)

Ojoj, det var verkligen dagens höjpunkt! hahah, hon flög upp ur stolen kastade iväg den och sprang och gömde sig! XD

Nu ska jag prata med älsklingen


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0