Julhandlat i stan<3

Jag och Mathias har precis slagit in alla julklappar som jag va och handlade igår i stan.
Jag var i stan igår med Frida, vi gick i gamla stan och så- supermysigt.
Vi åt kycklingsallad på kungsgrillen - MUMS -
 precis när vi kom till stan vid kl ett ungefär.
Vi åkte hem vid klockan 18 ungefär, med världens j*vla fotverk XD

Handlade julklappar till pappa&Malin, Denniz, Olivia, Emelie, Mathias, Madde, Tommy och Jackie. Mathias present måste jag byta för den va för stor, så ska väl eventuellt åka in till stan imorgon och byta.

Innan vi åkte till stan var jag på akademiska med mamma, skulle göra ett allergi-test eller vad de heter.
Ska tillbaka på torsdag och sen på tisdag. Så jag va ledig i måndags och sen ska jag vara ledig på torsdag och sen är ju vi lediga -IGEN! - på fredag för att vi är så duktiga på svenskan och engelskan =)

Oj, nu måste jag sova, klockan är 23!

Nattis♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0