Min knubbisgran,

Jag mamma och Madde har precis varit på coop och handlat lite smått.
Mamma råkade just Klämma Maddes fingrar i ytterdörren, det såg inte skönt ut. Aj!

I torsdags efter jobbet vid elva tiden på kvällen så skjutsade mamma ut mig ända till Skokloster till Mathias,
snällt eller vad?!
Men sen på fredagen så gjorde vi inte så mycket. Va nere vid sjön lite. Det är jättetjock is vid kanten och ca 10 meter ut. Det va jättekul, men halt!! =)
Idag åkte Mathias och dom till Bålsta så då åkte jag med men jag gick till pendeln.
Jag åkte till Jakan för mamma skulle dit så då tänkte jag passa på att köpa en klänning att ha på julafton!
Det blev en klänning, men inte den klänningen som jag tittat på först, utan en snyggare!
Å så ett par vinröda knästrumpor!


Sen åkte jag och mamma å köpte en julgran. Vi hittade värsta knubbisgranen, den va jättetät!
Å mamma som sa att vi skulle hitta en tät gran, då klagade hon på att den va för tät!
Min "lilla" knubbisgran, den va såå söt!
Men det blev inte den utan en annan, men men!

På juldagen ska jag fira jul en gång till fast hemma hos Mathias. Magnus frågade mig om jag ville det!
Mer än gärna såklart! =)

Måste hjälpa till med maten nu!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0