Wish me luck

Åååhh jag dampar på vårat internet, krånglar tamigfan hela tiden. Inte konstigt det är juh TELESNOR (jag är medveten om att jag skrivit  "snor"), men ändå!!!!
Vi får de från mammas jobb för att hon ska kunna jobba hemma.

Idag laddade Madde ner ett till avsnitt av desperate, jäklar vad spännande det är nu. Det har varit en tornado och allt dära, sen ba slutade de. Shit måste vänta ända tills nästa vecka då man kan ladda ner avsnitt 10....
Lääängtar asså.

Idag har det typ bara varit en vanlig dag, inget speciellt har hänt.

Imorgon har jag prov i Ellära,  Wish me luck! xD
Ne men det kommer att gå bra, hoppas jag!

3:e luckan ska öppnas idag, oj har inte ens öppnat första XD


Gonatt♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0