Gomorron

Har precis kekat fukost, en macka med lördagskorv på och ett glas mjölk.
Man är inte hungrig på sommaren ju, plus att jag mår illa just nu =D
Jag har varit uppe sen 8-9 typ. Madde ringde och väckte mig att jag skulle mata den där fågeln. Så var tvungen att gå upp. Vi ska lämna tillbaka den där vi hitta den. Mamma ringde till nån som sa det. Har precis matat den med räkor. Usch, räkor är sååååå äckligt =S 

Jahapp vad ska man hitta på idag då?! Jag hoppas att Mathias kommer hem idag =)
Kanske ska man sola och få lite fin färg, hm... låter som en bra idé. Dax att sätta på min nya bikini =) Yeah
 
♥ Den kommer från H&M ♥

Ne nu ska jag borsta tänderna och hitta på något annat än att sitta inne vid datan.

Skriver lite senare ♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0