44 dagar kvar till julafton

Gu va trött jag är! Det var hur stressigt som helst på jobbet idag, 124 gäster. Men det skulle vara en servering klockan 12 också så kockarna kom tidigare och föreberedde och sånt så vi kunde inte göra alla sysslor och sånt. Men vi hann med det mesta!

När jag kom hem tog jag det lugnt, sen vid tre tiden gick jag och vila sen väckte mamma mig vid sex - halvsju nånting.  Gick till coop och handlade lite för jag skulle laga god mat hade jag bestämt mig.
Tagliatelle med gorgonzola sås, kyckling med soltorkade tomater och fetaost i. Super gott blev det, Madde missa något, helt klart!

44 dagar kvar till julafton, nedräkningen har börjat XD

Det var en jättemysig känsla idag när jag gick till bussen imorse och när jag gick hem, det var rätt mycket snö och det hade fastnat på träden och buskar. Va bara tvungen och ta en bild påvägen hem;

image65


Entregar un comentario
Postat av: Amarisa

Vi hade 795 gäster idag. >_

2007-11-11 @ 18:20:10
Postat av: Maddää

PERFEKTIONIST AMA!

2007-11-13 @ 11:00:54
Postat av: Amarisa

Madde, vad har antalet gäster med att vara perfektionist att göra?

2007-11-13 @ 19:25:32
Postat av: Anonym

jobbar vaaart nånstans?

2007-11-13 @ 20:05:40
Postat av: Johanna

Jag jobbar på Welcome Hotel i Barkarby, vadårå? :)

2007-11-13 @ 21:12:39
URL: http://jba.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0