"Always unique never boring"

Idag har jag storshoppat, ojoj. Känner mig nästan lite fattig, fast den här gången känner jag inte sådär som man brukar känna "Åh, nu har jag inga pengar kvar!=s" för det har jag!
Tror jag.... måste räkna sen =)
Jo men iaf jag köpte En grå tröja och en svart klänning på Bikbok (förvånande, har inte handlat där på aslänge)
På H&M köpte jag en A-linjeformad kofta med 3 knappar, En grå t-shirt med en såndär "sladdrig" krage, svart stickad halsduk och 2-pack gråa knästrumpor.
På ginatricot köpte jag en svart stor t-shirt där det står med stor vita bokstäver:
ALWAYS UNIQUE NEVER BORING,
en  t-shirt med typ spets eller va man ska säga; över, en svart cardigan, en klänning med en t-shirt under (fastsydd),  tights och så två linnen ett rött och ett lila (fast dom två ska jag mamma och madde dela på)
Sen köpte jag 2 st diadem, två hallonröda spännen och
 ett halsband och då fick jag också välja ett par örhängen till.
Ja det var väl allt tror jag, ska se om jag kan ta kort på allt!
Efter shoppingen så åt jag, mamma och Madde Nachos å så. Jättegott va det!
Men jag måste ner till H&M i jakan imorgon, måste köpa sånadär
tjocka strumpbyxor och knästrumpor. De va slut i Kista.

Idag gjorde jag CNC-provet, man får göra det när man känner för det. Man gör det på en dator.
Men iaf så när jag var klar så fick jag 35 rätt av 50, å så frågar jag Micke hur mycket man skulle ha minst för att få godkänt. Då är det 36 man måste ha, surt eller vad!? Så nu måste jag göra om hela provet *suck*

Ne måste fixa lite nu med mina nya kläder =)

Hejdå♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0