Bazz-hatt och Mys-gummi

Idag så har det hänt rätt mycket.
Vi började klockan 8 idag. Halv 9 gick jag och Linda till ett konferansrum. sen kom det en till tjej. Vi tre skulle lyssna på en tjej som kom från RFSU!
Man visste typ redan allt, men men vi fick juh 2 kondomer var! Vi va ju bara 3 st så vi fick en extra.
Jag fick Bazz-hatt och Mys-gummi, gulliga namn. Linda fick en där det stod "Knullgummi" XD haha
Nej men sen iaf så hade vi håltimma sen från kvart i tio till halv ett då vi skulle lyssna på en kille som kom från Elfacket!
Sen när de va slut (kvart över ett) så åkte jag och mamma in till Akademiska. Ska ta prover om jag är allergisk mot nåt. Dom ska skicka tider å sånt sen.
Men men, sen efter det åkte vi till Märsta. Mamma skulle klippa sig halv 5 så då gick vi lite där i märsta en liten stund. Tog nått lätt att keka bara på grillen eller va den hette, tog korv med mos och mamma korv med bröd. En pinsam sak som hände därinne va att jag råka komma åt muggen med äppeldricka med väskan så den for ut på golvet =S men men...

Jaja iaf, sen åkte mamma coh klippte sig och vi va där från halv fem till åtta nästa. JA, jag vet. Det va skitjobbigt! XD
Efter de åkte vi å keka på Lycko nånting. Men mår illa för de va typ friterade vårrullar. Usch! mår jämt illa efter att ha ätit friterat.

-ne så nu är jag hemma. Ska sooova nu.

Gooood night everyone<3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0