Daylight

Igår va jag ledig, det var jätteskönt. Jag gjorde inget speiellt faktist.
Tiden gick så fort ändå!
Sen åkte jag ut till Mathias.
 Han tappade sin plånbok på bussen igår när vi va påväg hem till han.Otur, men men.
Sen tog vi de bara lugnt, kollade på en film som gick på 5:an. Tror den hette Daylight. Den handlade om en tunnel som hade rasat in och så. Jag tror faktist att jag har sett den förut, tyckte jag kände igen filmen.

Det finns inget å göra just nu, vi tänkte köra cross idag men det är för kallt och hårt underlag. Dags att sätta på dubbdäcken snart. Måste bara köpa ett bakdäck, Mathias köpte ett fram till mig så... =)

Nu börjar de komma lite snö på backen iaf, härligt!
Snart julafton. Jag och Frida ska åka och julhandla någon dag snart!

Ne nu ska vi gör lite nytta, haha

hejdå♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0