Egen namnbricka,

Idag gick jag upp klockan fem för att jag skulle jobba. Idag var det för lugnt på jobbet. Det var bara 24 st gäster idag, hur tråkigt som helst. Det var för lugnt, men jag ska inte klaga för det är för jobbigt på sommrarna.
Idag fick jag också en egen namnbricka. Den är guldig och så står det Welcome Hotel och under står det mitt namn. Läckert!

Igår gjorde jag verkligen ingenting, det var huuur tråkigt som helst.

När jag kom hem från jobbet så kollade jag på "Gossip girl", avsnitt 1+2+3, som Madde har laddat ner. Skitbra va de. Sen kollade jag på Desperates houswifes, eftersom jag missade i tisdags. Nu är det spännande. Längtar till på tisdag.

Imorgon ska jag träna efter skolan sen har jag ingen aning om vad som händet, men det märker man väl.

Pows♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0