Grabbarna -XD

Snart ska jag gå och lägga mig är så himla trött. Inte konstigt, nu ska jag berätta.
Igår tog Ricky min mobil, sen började han asgarva. Men jag fick självklart aldrig reda på va det var... förrän kl 5 IMORSE! Han hade ställt in en påminnelse som skulle ringa klockan 5 idag på morgonen.
Skoja om jag blev arg! Trodde jag skulle slå ihjäl Ricky!
Sen somnade jag ju om men då är det ju jobbigare att gå upp sen så jag försov mig typ 10 minuter (Det är faktist mycket för en tjej XD)
Dom tänkte göra samma sak idag igen, men jag va för smart den här gången.

Va nere vid bygg på lunchen idag, killarna ville vara med på bild iaf, dom blev till och med överlyckliga XD;

image69
(Ricky, Victor, Mathias och Jonte)

Jamen de va allt för idag tror jag ;)



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0