Ikea imorgon,

Igår åkte jag ut till Mathias vid fyra-tiden, va framme före klockan sex. Sen var jag och Mathias barnvakt till Jackie<3 från klockan åtta till tre på natten. Idag har vi inte gjort så mycket, åkte hem vid fem ungefär.

Imorgon ska vi åka och träna på mammas jobb, dom har tydligen ett gym där som är 2 våningar, lite coolt ju. Plus att det är gratis för att mamma jobbar där. Sen ska vi till Ikea, yes.  Älskar ikea, man hittar alltid något man vill ha!
Måste mäta lite saker så jag vet måtten å så.

Jag blir så arg, ingenting funkar. Det går inte att logga in på pa, inte på msn och inte på mailen. JAG BLIR TOKIG! Jag som måste maila jobbet och det är typ jätteviktigt! Hm... jämt ska det krångla vid fel tillfälle!

Puss♥

Entregar un comentario
Postat av: Jessica

Nee nu fattar jag inte vadå skicka ett inlägg? :/ har du gjort det eller ska du? jag är skit dålig på det här haha som du märker :P

2007-11-02 @ 21:55:15
URL: http://mammajessi.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0