Jag, Lärare? Pfftt!

Glömde skriva igår, men gjorde ändå inte så mycket. Men en sak hände igår, jag gick i korridoren i skolan. Sen sitter det tre killar på stolar och så.
Sen säger ena killen: "ursäkta, är du en lärare på den här skolan?"
Jag ba: "Ehh neej!"
Sen sa han till sina kompisar ba " Sa juh de"
Sen ba: " Förlåt min kompis trodde det!"
Mitt svar blev: " Eh okej?!" Sen gick jag
När jag kom till dom i min klass så frågade jag: "Tycker ni jag ser ut som 50 bast eller? =O"
Sen undra dom såklart varför jag undrade det så berättade jag hela historien. Sen började dom asgarva.
Berättade för mamma också, hon garva också. Sen sa hon, men det finns faktist unga lärare också. Jag ba: "Men dom flesta är över 50 åtminstonde!"


Nu är jag med Frida, hon slutade precis när jag hade gymmat klart. Timing eller vad?! ;)
Nej men sen ska vi till Västerhaninge till min kusin. Hon ska fixa mitt hår ser ut som en häxa XD haha ne kanske inte så hemsk men men.

Ne nu ska jag vara social =)



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0