Ledig imorgon, skönt;

Ojoj, jag har inte skrivit i bloggen sen i söndags.
Kort sammanfattning:

I måndags så tränade jag efter skolan sen åkte jag och Madde in till Kista och shoppade lite. Fast för mig blev det bara en tröja från ginatricot och en kuvertväska från wedins. Men nöjd blev jag iaf. Vi var inte i Kista så länge heller för den delen, Madde hade ont i huvet. Vi ska åka och shoppa i stan någon annan dag istället.

I tisdags var jag med Mathias. Han var här och hjälpte mig med garderoben som jag sagt flera gånger är "snart klar". Men nu börjar den faktist bli klar! Men jag ville inte sitta vid datorn när Mathias va här, ville vara social.
Vi kollade också på Uggly Betty och Desperate  houswives, eller ja jag gjorde det iaf. För mathias var det tydligen inget viktigt.

Igår så målade jag på garderoben och så fogade jag. Byggde ihop korgställningarna och satte in dom.
Men ska köpa en till korgställning, klädstång och en skohylla.
Men iaf, sen kollade vi typ på 2 desperate avsnitt igår. Madde har tankat ner dom, skitspännande.
Igår satt jag och skrev i bloggen men det gick inte att spara & publicera så...

Jaha imorgon är man ledig då, hihi. Såå sköönt. Men det är enda dagen jag får sovmorgon. Ska jobba lördag och söndag, men jag får ju pengar iaf och det är ju bra.

 Vill verkligen storshoppa nu, slänga ut ALLA gamla kläder och köpa allt nytt. Men så mycket pengar har man ju inte *suck*  

Men men, nu ska jag fixa lite. Ha de så bra♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0