Mamma - världens bästa<3

Idag så åkte vi och tränade vid elva-tiden på mammas jobb.
Sen åkte vi till skopunkten, fick 3 par nya skor, Tack mamma<3
 Sen åkte vi till Ikea och shoppade. Jag fick lite grejor till garderoben, sängbordslampa, blommor, 2 kuddar, tofflor (illröda och superskööna) och lite annat. Men vissa saker väntade jag med tills rummet blir helt klart som t.ex. prydnadssaker å sånt.

Min mamma är världens bästa! <3
Vad ska man då med en pappa till, som håller på som han gör?!

Idag så blir det tyvärr en tråkig kväll, Mathias ville inte komma så jag får väl hitta på nåt själv då!
Funderar på om jag ska fixa med garderoben så att den blir klar nån gång... hm jaja vi får se hur det blir!

Puss♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0