Man blir som man umgås!

Snart ska jag gå och sova. Är jättetrött. idag har det inte hänt så mycket, så det finns typ inget att skriva.

Igår så va Mathias här, det var därför jag inte skrev ibloggen.
Garderoben är klar nu, lite lister och så så är det klart. Satte upp en hylla och min stereo också. Ska ta kort sen när rummet är heelt klart!

I lördags la jag skönaste komentaren.
Johanna: Pucko!
Mathias: Man blir som man umgås! (Han mena att jag också va ett pucko då!)
Johanna: Ja jag tyckte att du hade blivit snyggare på senaste tiden! XD
Sen började jag asgarva och Magnus med!
Magnus: Den där va ju klockren!
Johanna: Jag vet! =) *stolt*
Mathias ville inte erkänna att den va bra.
(För er som inte förstog så var det att lixom jag är snygg och det har smittat av sig på honom typ. Asså inte att jag är snygg men ni fattar vinken?!)

Måste kolla sen på de 3 avsnitten av Desperate Houswives som  Madde laddat ner.  Juste Andra Avenyn måste jag också se! =) Mycket att se fram emot.

Imorgon kommer RFSU och ska aa prata med oss typ, jadu man vet aldrig vad odm kommer med XD haha

nej nu måste jag soova.

Good night folks<3


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0