Mannagrynsgröt

Just nu sitter jag hos Mathias. Vi har precis kekat frukost. Mannagrynsgröt och ett ägg, hihi.

I torsdags kom jag och Frida hem vid tio på kvällen, nu har jag bruna slingor i håret =)
Det blev superfint, är jättenöjd. Så nu kan dom inte kalla mig Blondie i skolan XD

Igår va jag i skolan en kvart för vi skulle bara redovisa våra sagor. Sen åkte jag till skokloster och hämtade lite grejor.
Sen åkte jag och Frida till Mutze. Mathias kom sen också såklart. Det var kul, men sen så skulle alla dra ut så då åkte vi hem, jag och matte asså.

Så nu sitter vi här i soffan och Matte blir jätteirriterad när jag skriver i min "förbannade bloggjävel" (enligt honom då) hela tiden. Så jag får inte skriva mer nu, men jag gör det senare.

<3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0