Nytt databord + stol =)

Jag är såå trööööttt!! Typ vaknade 5 imorse och trodde jag skulle upp men nej, det va bara att somna om. Hmm.

Igår fick jag jobba över en timma. Det var hur mycket som helst och jag trodde att det skulle vara lugnt lixom. Men nej då! Sen tänkte jag att jag skulle få sova när jag kom hem men nej då hade mamma planerat att vi skulle åka till ikea och köpa lite grejor till min garderbo som behövdes.
Köpte databord, datastol, 2 korgställningar + korgar, mörklila sängöverkast, 2 stora svarta kuddöverdrag till mina stora kuddar och sen så var det inge mer tror jag...
Jo sån där hållare till en stång man hänger kläder på.
Så just nu sitter jag i en sånhär skön stol:
image66
(fanns inte så bra bild, men ni ser iaf)

Hoppas ni också sitter skönt, haha


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0