Relaxbad

Idag åkte jag, mamma, moster och Madde till Uppsala på relaxbad. Det var jätteskönt med bubbelpool och bastu. Sen solade jag solarium 8 minuter också. Jag somnade i en såndär stol också, hihi. Det var iaf superskönt.

Igår va vi på fest, det var kul. Vi fick skjuts av Micke ut till slottsskogen vid klockan 20 kanske, vi åkte Mustang =P.
 Sen när klockan va ett kanske så skulle vi dra hem, men vi hade inga pengar till nattbussen och ingen som kunde hämta oss.
Så vi började gå till burma. Det snöade skitmycket då också, men vi knallade på. Sen när vi kom till korsningen där man kan välja att åka mot söderskogen eller lugnet, då kom tommy med fyrhjulingen. För jag hade ringt honom tidigare, men då orkade han inte sa han fast sen kom han ändå! =)

Så vi kom väl hem vid två tiden tror jag, sen gick vi och la oss vid tre kanske.

Sen hämtade moster mig hos Mathias vid elva imorse, aa sen åkte vi till Uppsala.

usch va hungrig jag är, ska kolla va de blir =)





Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0