Shopping på onsdag

Nu är jag hemma, eller jag kom hem typ vid klockan 15 nånting. Jag och Frida tränade aldrig för jag hade ont i magen och hon mådde illa, plus att mitt pucko till syrra hade glömt nycklar haha....
Men vi ska träna nån annan dag, men jag vet inte när för hela veckan är typ fullbokad.
Imorgon ska Frida på teater och kommer hem sent,  onsdag blir det shopping (YES!!), på torsdag slutar jag så tidigt och brukar gå till gymmet själv då och på fredag går Frida till gymmet på idrotten så.
 Tur att man har springband hemma då, måste bara få ork att fixa i garaget. Vi ska ha tv därute så man kan kolla på tv samtidigt som man springer. Vem har sagt att man inte kan vara onyttig och nyttig på samma gång?! XD haha

Jaja nog om det,
Jag och Frida ska åka och julhandla nån dag. Mysigt att gå i stan nu, äkta julkänsla.
Ta en fika och bara ta de lugnt. Fast man stressar ändå bara för att hinna köpa till alla.
 Vi ska bestämma nån dag här framöver.
I helgen ska jag jobba så då kommer de nog inte bli av =/

28 dagar kvar till julafton!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0