Sometimes, it's all you need to wear.

Vi ska snart åka hem till mig. Mathias står i duschen just nu, passar på att skriva då.

Igår åkte vi aldrig cross =(
Vi åkte iväg för att Magnus och Mathias skulle hjälpa Tomas med sin husvagn eller va det va.
Jag följde med Veronica, Lena och denniz istället.
Först åkte vi till Plantaget i Märsta sen åkte vi till Carmen och Ö&B.
 Inne på Carmen luktade jag på Christina Aguileras nya parfym!
("Sometimes, it's all you need to wear.")
Den luktade sådär.
Sedan gick vi in på Willys och sen Coop extra.
Efter det åkte vi och fikade hos Lena (Mathias farmor asså).

Vi åkte in till "city" igår. Det var fest hos nån Emelie. Men efter en stund va alla tvungna och gå ut så då gick alla till busshållsplatsen vid skolan. När tolv bussen kom försvann mer än helften av allt folk så då ringde vi Tobbe och fick skjuts hem. Men det va lite kul iaf, även fast det inte hände så mycket. Man träffade mycke folk som man inte sett på länge.

Nej nu måste jag kila,
Pusshej♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0