Strumpbyxor och benvärmare

Idag så gjorde jag om CNC provet och fick då 47/50. Så jag klarade det!

Sen kekade jag lunch med Matte, Frida å alla dom typ. Sen va jag med dom tills dom började, då gick jag upp till centrum och handlade lite.
Jag köpte tjocka svarta strumpbyxor på MQ för 99 kr, sedan köpte jag ett par petrolblåa benvärmare för 39,50 på H&M.
Sen köpte jag 2 saker till mathias, men det kan jag inte skriva förrän han fått dom.
Man vet ju aldrig om han läser min blogg bara för att få veta vad han ska få!
 Han vet att jag köpt något till honom, vi satt på samma tåg påvägen hem. 
Han ville inte öppna de på tåget =( aja

Jag måste jobba i helgen ändå, Karin ringde och då sa jag att jag hade ont i halsen och då sa hon att jag inte fick jobba för att om jag blir sjukare så kan dom inte ringa in någon.
 Så jag skulle ringa någon annan som kan "öppna". Det är bara jag Pernilla och Johanna som kan "öppna" och ingen av dom kunde. Sen så ringde jag 3 personer till, men dom kunde såklart inte heller så...
Jag får inte bli sjukare, om jag blir det måste jag jobba iaf. Men men... som sagt man tjänar pengar!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0