Beck - I guds namn

Jag har precis skrivit ner lite anteckningar till Ellära provet, för vi får ha våra egenskrivna anteckningar på provet. Bra eller vad. Hhih Hoppas det går bra då, det är på tisdag.

I fredags så tränade jag och Frida efter skolan, sen åkte jag till Mathias. Lite senare gick vi upp till några grannar. De har köpt en liten hundvalp, en Yorkshire terrier. Skiit söööt är den. Jag vart heeelt käär i den<3
I lördags åkte vi in till Bålsta med Magnus, Veronica och Denniz för att vi behövde köpa bensin och Magnus å dom skulle handla lite. Men vi kom inte hem förrän kl 14 och vi skulle upp och vara barnvakt åt Jackie kl 15 så vi hann inte köra cross som vi hade tänkt. Jag var barnvakt till halv sju imorse. Sen gick jag hem till Mathias och la mig.
När jag vaknade så hjälpte Mathias mig att byta växellådsolja i crossen. Åt frukost och åkte ut å körde.
Skiitkul var det, jag lärde mig att sladda och göra halvcirklar. =D *Stolt*
Sen när vi kom tillbaka så duschade jag och så ville Mathias ha pizza så dom köpte det till middag och bjöd mig =) som vanligt. Hihi
Sen började vi kolla på Beck - I guds namn men jag hann inte kolla på hela för jag skulle ta halv sex bussen hem. Men jag ska nog se klart på den imorgon.

Tjingeling<3


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0