Buskväll

Just nu sitter jag och kollar på TV samtidigt, på Las Vegas. Det är spännande =)
Idag har jag inte gjort nåt speciellt. När jag kom hem vid klockan ett så gjorde jag och Madde lunch (Hon åkte samma tåg som mig hem). Det bli köttbullar, makaroner och brunsås. Fast när vi hade börjat laga mat så hittade vi inte soyan men det visade sig att den var slut så vi gick till Coop och då bad mamma oss köpa lite fler saker. Det vi handlade var: Soya, olja, grill krydda, gräddfil, chips(oops!) och tuggumi. Sen gick vi hem och fortsatte med maten. Det slutade med att vår lunch blev vid kl halv 15 XD
Sen slocknade vi i soffan, Zzzz.

Jag och Madde har busat, vi har satt upp plastfolie i 2 rader precis innanför ytterdörren. Vi får se vad som händer när mamma och Janne kommer hem. XD haha Vi ska filma det hela också =D
Hoppas dom inte märker det bara innan dom går in i den.

Men jag skriver senare hur det gick,

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0