Dagens klant!

Igår var Mathias här, vi gjorde inte så mycket. Fixa med mitt rum och så. Sen kl 20-22 satt jag vid tv:n. Först var det "Uggly Betty", säsongs premiär. Sen var det såklart "Desperates Houswifes". Det var jättespännande, men äntligen blir det Susan och Mike igen. Störde mig på den där Ian! Usch!!

Just nu sitter jag och kollar på Grey's Anatomy, men nu är det reklam.
Idag så gjorde jag dagens osmartaste sak, tror jag . När jag kom till skolan så låste jag upp skåpet med nyckel (som jag har på min nyckelknippa med hemnycklarna på, satte skåpnycklarna där på imorse) sen ramlade nycklarna på golvet och av ren reflex så stoppar jag dom i jackfickan. Stoppar in väska och allt i skåpet tar ut böckerna och de jag behöver. Precis när jag stänger igen låset så säger jag: NEJ NEJ det är inte sant!! Alla frågar vad som hänt. Skåpnycklarna ligger i min jackficka, I SKÅPET! Alla började asgarva men jag vart mest irriterad över att jag var så klantig=s Alla retade mig såklart!
Klas fick bryta upp låset, så jag måste ta med mig ett nytt lås imorgon. Snacka om dagens klant! XD

Men men, idag var jag och Frida på gymmet också.
Kom hem typ vid 17, då sprayade jag lådorna till sängbordet men sen blev det mörkt så jag måste fortsätta imorgon. Sen åt jag soppa, skrev uppsatsen i engelskan (inte riktigt klar) och nu kollar jag på Grey's

J*vlar, det har börjat igen nu!!!

hejdå♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0