Garderoben är snart klar!

Idag så har jag fått mycket gjort. Jag och mamma har fixat med garderoben så nu är det inte mycket kvar. För er som inte vet så ska vi bygga en garderob av ena kortsidan med spegeldörrar.
Sen så har vi målat sista spegeln (ramen) och sen rälsen.
Måste börja få ordning nu, det är så stökigt och alla kläder får inte plats i byrån som jag bara har sålänge.

Idag när jag vaknade så hade jag jätteont i högra handleden. Kunde knappt röra den förrän de gjorde ont. Den var till och med svullen. Det är bättre nu men det känns i vissa rörelser.

Tänkte åka ut till Mathias nu snart, ska till bussen om en halvtimme.
Sen vet jag inte vad vi hittar på, men när jag kommer dit så är klockan 22 så det kanske blir nån film eller nåt.
Vill se klart Beck - I guds namn. Hann aldrig se klart den förut.

Jag hoppas att alla har haft en bra dag,


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0