Ikea = farlig shopping XD

Nu håller jag på att lägga in lite låtar på mobilen och ipoden. Har ju inte laddat ner nya låtar sen före Thailand så det fanns rätt mycket att ladda ner.Idag har jag inte gjort så mycket, när jag kom hem så åt jag lite snabbt sen så följde jag med mamma för att hämta en gungstol som moster fått i födelsedags present. Sen åkte vi till Jakan och köpte en ny foundation. Max factor var märket, men jag kommer inte ihåg var den heter mera och jag orkar inte kolla det just nu.
Sen åkte vi hem och gjorde middag å så, sen har jag inte gjort så mycket som jag borde.
Jag har massor att göra igentligen.
 Jag ska ju måla mitt sängbord, jag har bara målat en låda XD Måste skynda mig lite, vill få klart här nu!
Jag skulle vilja åka till Ikea också, men det är farligt för då hittar man så mycket man skulle vilja ha. Men jag måste ändå dit nån dag och leta efter ett databord å lite sånt.

Imorgon ska jag nog träna efter skolan, sen ska jag hem och vila. Sen vet jag inte om jag far ut till Skokloster eller nåt. Ska jobba på söndag också.

Men men, ne nu måste jag fixa lite annat.

Tjillevippen♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0