Inte ett enda hål =)

Herregud va länge sen jag skrev här, känns som år och dar sen. Haha nej men jag måste bli bättre på att skriva här men just nu har vi inget internet hos mamma än. Vi får det nästa vecka tror jag, så jag får låna Mathias trådlösa internet ibland =)

I fredags åkte jag hem till Mathias sen och så körde vi cross, det var suuper kul =) Hoppas vi ska köra i helgen med. Men iaf på lördagen gjorde inte vi så mycket, men på kvällen så var jag barnvakt till Jackie från kl 17-18 på kvällen till kl halv sju på söndag morgon. Då gick jag ner och la mig hos Mathias. Men där fick jag bara sova 2 timmar innan jag skulle upp. Det var möte med jobbet kl 12. Så jag åkte hem till kungsängen först och sen till Barkarby. När mötet var slut åkte jag hem men ingen var hemma så jag åkte ut till mathias igen och sov hos honom söndag till måndag också.
 I måndags gjorde jag inget speciellt tror jag, eller jo jag skulle till tandläkarn kl 17. Inga hål som vanligt, jag är bäst XD har aldrig haft ett enda hål, läckert!

Igår så var jag med Frida och hon sov över här sen också. Idag har jag bara tagit det lugnt när jag kom hem. Somnade på Maddes rum för hon satt vid datan å så då tänkte jag men jag lägger mig i sängen och kollar. Då somnade jag XD Upps! Skönt var det iaf =)

Nej nu orkar jag inte skriva nåt mer,

Pows♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0