Jobbat idag, pengar pengar!

Har precis kekat middag - Fil och flingor =)
Idag gick jag upp klockan 5 för att jag skulle jobba.
 M jag vet att det va tidigt!! Tro mig, usch va jobbigt de va. Men men
Sen kom jag hem vid ett och somnade XD tog igen min sömn. Sen har jag typ skrivit anteckningar till elkompetensprovet som jag har på tisdag. Annars har jag inte gjort så mycket.
Juste har matte prov imorgon, ojoj. Men det går nog bra.

Imorgon ska jag och Frida träna efter skolan, sen ska jag nog hem och fixa rummet.
På tisdag då kommer Mathias och hjälper mig att spraya spegelramarna silvriga och sängbordet.
Det blev inge bra att måla sängbordet så vi ska spraya den med.

Hejdå♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0