"Kladdkake locket"

Idag fick vi sluta tidigare, 1,5 timma tidigare =) Sköönt.
När jag kom hem tog jag nått lätt att äta och så nu tänkte jag börja fixa mitt sängbord. Jag ska måla det silver =)
Så jag måste byta till skitkläder och sen ska Johanna måla =)

Igår så sov Mathias över här för han hjälpte mig med garderoben, men den blev inte klar. Det ska bli en garderob med spegeldörrar längs hela ena kortsidan av rummet.
När vi gick från bussen igår såg Mathias ett lock från en såndär färdigköpt kladdkaka. Han ba: Åå va gott med kladdkaka, ska vi göra en?
Ja ba: Haha ne mamma kommer att hänga dig för madde bakar jämt kladdkaka. Minst en gång i veckan gör hon det. 
Sen är vi hemma en stund, sen kommer Madde in rusande: Ska vi baka kladdkaka? Jag såg det där  locket med kladdkakan och jag blev jättesugen!!
Jag och Mathias kollade på varandra och började asgarva XD

Ne nu måste jag sätta fart =)

Tjillevippen♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0