Man kan aldrig ha för mycket!

Idag så tränade jag och frida efter skolan, känner mig nyttig, haha.
Men jag och mamma va på coop nyss och då va de extra pris på lösvikts godis, ojoj. Jag vet det är inte bra. Men jag tog bara några st godisar. Kanske 5 st, så det kan väl inte vara så farligt.

Nej nu vill jag verkligen shoppa, har kollat på H&M´s hemsida och lite sånt. Lindex har faktist kommit med snygga kläder nu med också. Jag brukar aldrig handla på lindex men det kanske blir nåt i garderoben från lindex i höst, vem vet! Jag tänkte köpa skor på skopunkten, köp 3 betala för 2, värsta fyndet juh!
Jag behöver lite påfyllning i garderoben nu, skor och väskor också. Mathias tycker att jag har kläder, väskor och skor så att det räcker och blir över.
Men man kan aldrig ha för mycket!






Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0