Möte med jobbet idag

Ojoj va klockan är mycket, jag typ halvsov i sängen när jag skulle göra engelska grejen som jag har till imorgon. Fast vi har båda lektionerna på oss imorgon, så det går nog bra.

Idag var jag på möte med jobbet, eller ja dom som jobbar på frukosten. Kl 17-18
Det gick bra, sen frågade Karin om det var någon som kände sig hundra på vad som ska göras och om den kunde ta helgerna V.45 och V.48 och det var självklart bara jag som räckte upp handen XD
Men men det betyder bara en sak... PENGAR och det betyder NYA KLÄDER!! =)
Japp japp, sen när jag kom hem så lagade jag mat, Panerad fisk med kokt potatis. Dom tyckte det var jättegott.
Sen skulle jag göra engelskan men det slutade med att jag halvsov i sängen.

Nej nu måste jag sova,

go natt♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0