MysMys

Igår var Mathias här hemma i Kungsängen med mig. Han sov här också. MysMys, har saknat honom otrooligt mycket. Vi åt middag (Mamma, Janne, Madde, Mickan, Jocke, Jag och Mathias) sen åkte alla förutom Mamma jag och Matte så vi satt och kollade på Tv. Desperates houswifes såg vi, jättespännande var det. Precis innan det började var jag och Matte en snabbis till Coop, för han var sugen på godis och jag behövde en ny tandborste.

I skolan igår så fick jag börja dra kablar och sånt i en vägg för jag ska få 4 lampor att lysa. Så jag måste dra kablar rätt enligt ett linjeschema som det kallas. Jag kom jättelångt, snart klar. Klas tyckte jag var jättesnabb och duktig. Min lärare asså! Alla andra har hållt på i 2 veckor  typ XD

Idag har det gått rätt bra i skolan, men jag skulle göra styrteknikprov eftersom jag var inte där när dom gjorde det. Göran hade sagt till mig vad jag skulle plugga på innan jag åkte så jag hade tränat lite. Men sen hade han nåt mer med på provet som dom hade gått igenom när jag var borta å då sa jag det till honom ba: Det här har inte jag varit med på och gått igenom, det måste ni ha gjort medans jag var borta så jag kunde inte det. Han ba: Men då skulle du ha tagit reda på det då!
Men hallå lixom hur ska jag veta det, han hade ju sagt vad jag behövde plugga på. Så jag fick IG på det provet. Gubbj*vel asså!!!!  Skitarg blev jag....

I helgen ska jag köra cross, eller jag vill det åtminstonde för det var jättelänge sen. Tror vi ska köra i Enköping då, hoppas hoppas =)

nej nu ska jag hoppa i säng, är så himla trött asså. Så ska jag ringa Mathias också!

NattiNatti♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0