Träningsverk AB

Idag fick vi sluta så fort vi va klara med engelska inlämningsuppgiften. Alltså dom som hade gjort den hemma fick gå direkt. Nödvändigt att ens gå till skolan då. Jag gick kvart i 10 och vi började halv 9. En timma och en kvart va jag i skolan. Kom hem före elva, jättesköönt. Plus att nu är det HÖSTLOOOV!  Yes.
Sen när jag kom hem målade jag spegelramarna silvriga, fast en är kvar.

Vid 14 idag så ska jag in och träna med Frida sen vet jag inte vad jag ska göra.
Men jag har sån himla träningsverk i armarna från igår. På idrotten hade vi typ en hinderbana och sen var det ringar där. Men först skulle man göra lite saker vid varje station och det är från ringarna i taket jag har träningsverk från.

Jaja, undra vad man ska hitta på idag då =)
Det löser sig nog,

Hejdå♥

Entregar un comentario
Postat av: Emil

förslaget är att träna ben idag då...

2007-10-26 @ 12:01:19
URL: http://fmil.blogg.se
Postat av: Rebecka

Mitt höstlov startade redan igår! ;)
Ha en bra dag och en bra början på höstlovet! :D

2007-10-26 @ 12:05:06
URL: http://rvj.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0