Två tjockiströjor och ett linne =)

Nu sitter jag i vårat nya hus i Kungsängen. Det är superfint och mitt rum blev skitsnyggt. Det var färdigt när jag kom hem (Väggarna och de alltså inte möblerat) så det var skönt för då slapp jag hjälpa till, hahah XD
Mitt rum har en fondvägg av svart tapet med silverdetaljer på och resten av väggarna är målade i Stockholms vitt. Skiitsnyggt blev det, är helt supernöjd. Jag ska ta ett kort när det är helt klart för just nu är det stökigt =)

Idag var de första dagen jag var i skolan efter Thailand. Alla var glada å se mig igen... tror jag iaf.
Men det var jobbigt för man har inte riktigt ställt om sig till svenska tiden än. Thailänsk tid är det 5 timmar frammåt.
Men det var ändå skönt att komma tillbaka, det är rätt mycket man har missat som är praktiskt lixom.

Slutade kl 13 idag och jag skulle ha utvecklings samtal kvart över fyra så jag gick till Jakobsberg centrum och kollade på kläder. Mathias skulle ha samtal halv 5 så jag skulle vänta på honom också sen kom han till centrum. Jag köpte 2 tjockisöjor (Det behövs i den här svenska kylan, brr...) och ett linne och Matte köpte 2 tjockisöjor. Sen åkte vi hem hit till Kungsängen och så visade jag Mathias huset och han tyckte det var jättefint. Han ska sova här imorgon =)

Efter vi hade haft våra samtal åkte jag med Mathias hem. Sen gav jag grejorna jag köpt i Thailand till dem, dom blev jätteglada =) Brabra.

Nej nu måste jag gå och sova, är skiit trött håller på att somna.

NattiNatti<3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0