Våfflor med glass, *mums*

Just nu sitter jag i sängen med Mathias bärbara dator som jag har fått låna.
Idag var jag med Becca<3
Hon hade precis klippt sig och färgat håret när jag mötte henne. Det var verkligen superfint. =) Länge sen jag såg henne okså så det var kul, hihi.
När vi kom till Becca gjorde vi våfflor med glass, mumsi =)
Sen satte vi oss vid datan en lite stund å så. Sen gick vi ut till Mutze och Alex som var nere vid skolan. Så satt vi å prata där. Sen var jag tvungen att åka hem för jag var tvungen att ta tåget som gick innan 19 för annars funkar inte mitt tågkort.

Imorgon är det äntligen fredag, ska bli skönt.
Jag vill köra cross i helgen också, läängtar<33

Nej nu måste jag sussa, NattiNatti♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0